اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

...

کاش هیچوقت این کامنت رو برام نمیذاشتی !!

نمیدونسم جواب مهری که بهت داشتم موجب عکس العملی چنینه

دیگه برام سخت نیست که بتونم خودم رو قانع کنم  حقیقت تو نیز فرقی

با حقایق دیگه نداره

از هیچکس توقعی نداشتم ولی چون همه فکرو ذکرم تو بودی چشم انتظار

این بودم که ببینم روز به اصطلاح پدر چه میکنی

بعد دیدم هیچ خبری از تو نیست

آمدم اینجا و دیدم کلمه رو تکه تکه کردی و انداختی زیر در...

کاش هیچی نمی نوشتی

مهم نیست ، و مشگل از منه

یکبار درب این خونه رو گل گرفتم و نباید بازش می کردم

اشتباهی عظیم تر از اشتباهات گذشته بود

آندفعه هم به سفر میرفتی

این بار هم نیز

با اینکه نمیدانم موضوع چیست و تو هم چیزی نگفتی به نظر میرسه

که منهم باید به سفر بروم

اینجا را به امان خدا رها می کنم و دیگر برنخواهم گشت

قسم می خورم که هرگز پیش تو باز نگردم

و دیگر نوشته هایت را نخواهم خواند

من هرگز پدر خوبی نیستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد