اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

امام رضا

السلام علیک

یا ابا الحسن یا علی بن موسی الرضا المرتضی

 

وقتی تو مهمون سلطان دلهائی

من چی باید برای تو بنویسم ؟

من از چی می تونم حرف بزنم ؟

جز اینکه چشم دلم به دنبال سایه تو

برای رسیدن به درگاهش باشه

کاری نمی تونم بکنم !

جز اینکه همش مجسم کنم داری باهاش حرف میزنی

برای بابا

برای مادر

برای نی نی

برای این و اون

و... برای پدر

ازش حاجت می خوای

دیگه من چیکار میتونم بکنم ؟!

ولی چرا ! یه کار هست

میتونم وقتی تو دعا می کنی

از همین جا

بگم ...آمین

من دعاهای تورو

از حفظم

برای هر کدومشون

هزارتا آمین میگم

اینقده میگم تا آروم بشی

وقتی تو آروم باشی

دل منم آرومه

یا قاضی الحاجات ادرکنی

یا غیاث المستغیثین اغثنی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد