اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

خورجین...

این بوی غریب شب نیست

                 بوی آشنای عشقه

                          طپش قلب زمین نیست

                                     این صدا ، صدای عشقه

ببین ! ای عاشق شرقی

             ای مثه گریه صمیمی

                   همه ، هرچی دارم اینجاست

                                       تواین خورجین قدیمی

خورجینی که حتی تو خواب

                 از تنم جدا نمیشه

                           مثه اسم و سرنوشتم

                                            دنبالم بوده همیشه

توی این خورجین کهنه

              شعر عاشقانه دارم

                           برای تو و به اسمت

                                            یه کتاب ترانه دارم

یه بغل گل دارم اما

         گل شرم و گل خواهش

                       قلبی از عاطفه سرشار

                                            قلبی تشنه نوازش

اسم تو داغی شرمه

       توی قلب سرد خورجین

                   خواستن تو یه ستاره ست

                                      پشت این ابرای سنگین

این بوی غریب شب نیست

             بوی آشنای عشقه

                       طپش قلب زمین نیست

                                     این صدا ، صدای عشقه

خورجینم اگه قدیمی

             اگه بیرنگه و پاره

                             برای تو اگه حتی

                                            ارزش بردن نداره

واسه من بود و نبوده

       هرچی که دارم ، همینه

                        خورجینی که قلب این

                                      عاشق ترین مرد زمینه

 

خورجینی که ، قلب این عاشق ترین مرد زمینه

 

 

                                                            ( نمیدونم از کیه )