اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

زائر حرم...

خبر وحشتناک بود

پژو شماره..... با چهار سر نشین در یک حادثه رانندگی

در جاده مشهد تهران  با یک تریلی برخورد کرده  و مصدومین به

بیمارستان شاهرود منتقل شدند.

اینها زائران حرم آقا امام رضا (ع) بودند که در برگشت از مشهد

دچار این حادثه شده اند.

روز پنجشنبه که تولد امام رضا (ع) بود از داخل حرم بهم زنگ زد...

احساس کردم آنجا هستم

دلم رفت بسوی بارگاهش

آخ... که چه جانانه با امامم رازو نیاز کردم

میدونی او کی بود؟

او همان خانمی بود که تورو در حرم امام حسین(ع) فریاد می کشید و تو

آنجا نبودی.

یادته شب عید قرار بود بعد از مشهد به زیارت کربلا بری؟

اما قسمتت نشد.

ولی همان زمان خواهرم عازم کربلا بود

به او سفارش کرده بودم در حرم تورو صدا کنه

و اینکارو کرده بود اما تو آنجا نبودی....

حالا این خواهر نازنین به همراه خواهر دیگرم همراه شوهرانشان

در برگشت از مشهد دچار حادثه شده اند

نمیدانم به معجزه اعتقاد داری یانه

اما به صورت معجزه وار از مرگ حتمی نجات پیدا کردند

هنوز از جزئیات حادثه خبر ندارم

اما آنچه امروز بر من گذشت جز عنایت امام معصوم چیز دیگری

نمی توانست باشد

چند دقیقه پیش با هر چهار نفر مصدوم تلفنی حرف زدم

دست و بالشون شکسته

پزشکان بیمارستان....در حال ترمیم صدمات وارده هستند

احتمالا فردا به تهران منتقل میشن

و این حادثه نیز حکمتی دارد که جز خدا کسی نمیداند

نگران نشو

اینها زائر حرمند

و دست عنایت حق بالای سرشان است

باید خدا را شناخت

باید خدا را شاکر بود

هرچند حادثه تلخ باشد...