اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

یادآوری..

برای تو!

امشب دلم تمام بهانه ها را کنار زد تا چند دقیقه ای با تو خلوت کند...با تو که همیشه بهترین حامیه من در اوج نا امیدی ها بودی.تو که مهربانیت هرگز اجازه نداد روی سیاهم را زمین بیاندازی و دستان تنهایم را به حال خود رها کنی.تویی که همیشه به قدم هایم قدرت بیشتری بخشیدی و قلبم را لبریز از صفای حضورت کردی... امشب بیتاب بودنت هستم.بی قرار احساس کردنت...مشتاق عشق ورزیدن به تمام آنچه هستی...بارها خطا کردم...آنقدر کودکانه،که نمی دانستم چگونه انتظار بخشش داشته باشم و با چه کلامی دوباره به سویت برگردم...بارها حرفم را زمین زدم و اعتبارم را پیش تو لکه دار کردم و توباز هم هر بار به ضمانت مهربانیه خودت به من فرصت بخشیدی و من چقدر حقیرم در مقابل این همه لطف!

 

قلبم تو را می طلبد و این شیرین ترین و ستودنی ترین احساسی است که تجربه می کند.این مواقع است که من هم به این دل غمزده افتخار می کنم.

 

مهربان خدایم!دوستت دارم.به خاطر هر آنچه به من بخشیدی و ستایشت می کنم به خاطر هر چه به من ندادی تا آزمایش شوم .

 

 

پدر

 

مناجات زیبایت به دل پدر هم نشست

ایشالا همیشه چنین دعاهائی مستجاب بشه که میشه

دل پدر گواهی میده که تو به خدا نزدیکتری تا من

پس پدر هم التماس می کنه که دعاش کنی

 

 

پاسخ :
مرسی پدر مهربانم.
اما دعای پدرها چیز دیگه ایه.می خوام توصیفش کنم اما نمی تونم ...تنها چیزی که میگم اینه که همه ی ما می دونیم دعای پدر و مادر تا چه حد در زندگیمون نقش داره و این نشان از صفا و پاکیه دعاشون رو نشون میده پس پدر...برام دعا کن درست پیش برم.درست زندگی کنم و موقع رفتن از این دنیا شرمسار نباشم دعا کن دلی رو شاد کرده باشم و نگاهی رو لبریز از امید به آینده.
با آرزوی اینکه سایه ی مهربانی و حمایتت همیشه بر سرم بماند پدر!