اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

نامه

برام سخته که از حال و روزم برات بنویسم

شاید به نوعی دیگر وضعیت من شبیه اوضاع فکری تو باشه

هرچی هست ، سکوت بهترین کلامه

از روزگار و درد بیماری  دوستم بی خبرم

اما اولویت درخواستم از خدا در هر شرایطی شفای اوست

فکر می کنم بستری شده باشد

اگر در خانه بود حتما برایم می نوشت

دعایش کن

او از بهترین هاست

از ثمره خبری ندارم

نمیدانم چه می کند

او نیز وفای پرستو را دارد

و من با اینگونه وفاداری ها غریبه ام

با اینکه به من نزدیک است اما دوست ندارم مزاحمش باشم

اگر به من نیاز داشته باشد خودش تماس می گیرد

اما تو...

مدتیست کوتاه که حرف هایت را در سینه محبوس کرده ای

از همان روزی که نوشتی نمی توانی در آن حریم خصوصی بعضی مطالب

را بگوئی متوجه شدم

البته نمی خواستم پیگیری کنم چون فکر می کنم تو به اندازه کافی

رشد کرده ای و میتوانی از پس مسائل بر بیآئی

اما توصیه می کنم حتما با مادر مشورت کن

خودت هم میدانی که هیچ کس محرم تر از او نیست

او راهنما و مرشد عالمیست  برای تو

در هر شرایطی اول با او سخن بگو

او صلاح تورا بهتر می داند

به خدا راست می گویم...