اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

عیدت مبارک

 

 

بابا جونم

عیدت مبارک

همیشه از خدا خواسته ام که بهترین ها برای شماها باشه

شادی شماها ، زندگی برای منه

خب دوس ندارم هیچوقت مریض بشی

اگه خدای نکرده حالت خوب نباشه من دق می کنم

این محبت رو تو بوجود آوردی

محبت هم وابستگی ایجاد می کنه

خداکنه بتونم متعادل باشم

دلم می خواست برات یه هدیه تهیه کنم

ولی جز تمثال مولا چیزی که بتونه اون ارزش لازم رو

داشته باشه گیر نیآوردم

ایشالا با نگاه کردن به این تمثال هرچی آرزو داری برآورده بشه

ایشالا هرچه زودتر خوشبختیت کامل تر بشه

خوش به حالت که پدری داری اینقده تورو دوس داره

و خدارو شکر می کنم که تو هستی تا پدر تنها نباشه

برای خیلی ها باورش مشگله که یه پدر و دختر بدون اینکه

همدیگرو دیده باشن اینگونه بهم محبت دارن

نمیدونم چگونه شد که به اینجا رسیدیم

فقط میدونم که دلم همیشه اونجاست

مخصوصا از روزیکه آمدم پیش سعید

بابا...

مواظب سلامتیت باش

ایشالا مولا عیدی تورو بده

و تو هم عیدی مارو بدی

برام بنویس که خوب شدی

این بهترین عیدی برای منه

فالله خیرا حافظا و هو الرحم الراحمین...