اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

خواستگاری

برام خیلی مهم بود که ببینم تو با این ماجرا چگونه برخورد میکنی

عجیب اینه که چرا اینقده روی تو حساس شده ام

این حساسیت دقیقا همون حسی هست که یک پدر باید داشته باشه

در این رابطه بیشتر فکرم معطوف تقدیرات الهیست

قطعا حکمتی در کار بوده که ما باید بدینگونه در مسیر زندگیمون

بر سر راه همدیگه قرار بگیریم تا نیاز های روحی مون متعادل بشه

وقتی به التهاب و بیقراری هام برای تو فکر می کنم ، متعجب می شم

امواج مهری که بی وقفه در طول دو سال ، شب و روز در حال

هم آغوشی و تجذیب هم بوده اند حاصلی جز این ندارد.

و این زیباترین مهریست که دیده ام

و تو برای پدر مهم ترین مسئله شدی

آنقدر مهم که موجب بیقراری ، التهاب و دلشوره می شود

باورش برای دیگران مشگل است اما برای تو سهل و آسان

برام مهمه که شناخته بشی

کسی باید مطلوب تو باشد که ابتدا ارزش تورا بشناسد

ارزش تو همان شخصیت توست ، رفتار توست ، عملکرد توست

اولین قدم در نهایت بی سلیقگی برگزار شد

حق به جانب مادر و دائیست

آنها در معذور اخلاقی قرار گرفتند و الا نباید بدینگونه اورا می پذیرفتند

عمو هایت بزرگترین اشتباه زندگیشون  رو مرتکب شدند

نمی خواهم بین تو و او ارجحیت قائل شوم اما امتیاز تو نسبت به او دو چندانست

مهندسی عمران در حال حاضر کیلوئی خریدو فروش می شود اما

رشته تورا نمیتوان به مثقال هم سنجید

فکر نکنی این هارا از روی حب و بغض می گویم ...واقعا اینگونه نیست

داماد من مهندس عمرانست ، مدیر یک شرکت بزرگست ، در ساخت و ساز پروژه های

بزرگ دست دارد ، کارشناس عمران در دایره قضائیست و ....

پسر خوبیست و من بسیار دوستش دارم اما مدرکش همه جا پیدا می شود

هر که را میبینی مهندس عمرانست

اما تو چی...

رشته تو منحصر بفرد است

کمتر کسی مدرک تورا دارد

کیلوئی نیست

این امتیاز بزرگیست

تعجب می کنم چگونه با لباس اسپرت و دست خالی حتی برای آشنائی ابتدائی

حاضر شده است بیآید

حقش این بود که اعتنا نمیکردی

و او هم دست خالی به خانه اش بر می گشت تا مفهوم خواستگاری را

برای پدر و مادرش تعریف کند.

منهم مانند دائی و مادر با اینگونه آشنائی مخالفم و تصور می کنم

حمید هر چند مقبول تو باشد اما نمی تواند برای تو ایده ال باشد.

به هر جهت توصیه می کنم به دائی و مادر بیشتر توجه کن

چه آنها تورا بهتر از هرکسی می شناسند و این شناخت باعث می شود

تا دور اندیشی آنان نسبت به زندگی تو صحیح ترباشد

از اینکه پدر را مورد اعتماد خود میدانی سپاسگزارم

وبرات بهترین ها رو آرزو می کنم.