اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

عشق...

 

 

نه اینکه اینجا درش برای گفتگو بسته است ،

منم خیال می کنم کسی در بسته رو نمی کوبه !

بنابراین با خیال راحت داد می کشم ، فریاد می زنم ،

راسی شم که وقتی در سکوت فریاد می کشی ، خب آدم

خیال می کنه دیوونه شده دیگه...

باشه ...بزار خیال کنن !

ما که میدونیم دیوونگی عالم عاشقاس

وقتی عاشق میشی دنیا خیلی قشنگتره

حتی رنج و عذاب عشق هم برات مثه قصه است ، شیرینه

نمیدونم ...! یعنی ممکنه روی زمین آدمی بوده باشه که طعم عشق رو

نچشیده باشه؟

من فکر می کنم امکان نداره

بالاخره اگه آدم ، آدم باشه چطور ممکنه عاشق نشه ؟

ولی خب عشق داریم تا عشق

منظورم اون عشق های آتیشی نیس که تا یه آب بپاشی روش

خاموش و سرد بشه ،

بیشتر به اون عشقی فکر می کنم که آروم آروم تورو درگیر احساساتت

می کنه و دنیائی رو برات می سازه که هیچی غیر از اونو نمیبینی...

زندگی توام با عشق هیجان بیشتری داره

همه چی زیباتر به نظر میرسه

توی بادو بارون لبخند به چهره ات می شونه

حتی غم و اندوه هم برات قابل تحمل می شن

و هنوز کسی نتونسته این راز عظیم خلقت رو بفهمه که... چرا؟!

گاهی با خودم کلنجار میرم ، فکر می کنم ، بررسی می کنم

اما هیچوقت نتونستم بفهمم که چرا عشق بوجود میآد و چرا

درد اون شیرینه

حالا همه اینارو گفتم تا برسم به یک عشقی که نمونه نداره...

اگه از من بپرسن عاشق ترین موجود روی زمین کی بوده ؟

من میگم زینب کبری سلام ا...علیها

خیلی دلم می خواد به زیارتش برم اما چون از آدمای اونجا

خوشم نمیآد هیچوقت نخواهم رفت

هرکی می خواد بره کربلا ، من یه سفارش مخصوص بهش می کنم

همیشه به همه میگم اگه رفتی اونجا برو بالای تل زینبیه

از اونجا سلام منو به اون خانم برسون

اما سوریه و شام رو دوس ندارم یعنی طاقت ندارم تاریخ رو در اون

مقطع مرور کنم

حالا این روزا ، روزهای یاد آوری واقعه کربلاست

اما من فقط دلم پیش اون خانومه

اگر سیاه به تن می کنم برای او و عشق اوست

او خواهر کم نظیریست

ایشالا به حق درد هائی که او در این ایام و پس از آن کشید ، هم تو و هم مادر

همیشه سلامت باشین

ایشالا روح کسانی که برای تو عزیز بودند و حالا در جمع خانواده نیستند قرین

رحمت حقتعالی باشه

روح پدر بزرگ و سعید همواره شاد باشه

من اینجا براشون فاتحه می خونم

تو هم بخون

یادت باشه حتما به سعید سربزنی

دلش برای تو تنگه...