اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اه...

خیلی دلم هوائی شده

این یکی دو باری که اومدم اونجا

چشمم که به اون مطلب میفته ، خیلی دلم میگیره

نمیدونستم که اینقدر به تو حساس شده ام

دلم می خواد کله شوعر مهسا رو بکوبونم به دیوار

اما خب...چیکار کنم که

دل وامونده ام اجازه نمیده

خدا نکنه از کسی بدم بیآد ، وای که اگه فرشته هم باشه ،

برای من ابلیسه !

نمیدونم بتو چی گفته ولی باید خیلی بی فرهنگ باشه که

جواب محبت رو با بی احترامی بده

دیدی بهت میگم خیلی ها نسبت به تو حسودی می کنن !

این برخورد نامناسب هم از همون مقوله هست

اما تو ناراحت نباش

اونا از رفتارشون نسبت به تو خیلی زود پشیمون می شن

بابا...

هیچی به اندازه توکل بر خدا و حق ، آدم رو آروم نمی کنه

من میدونم که دل تو بسیار پاک و مهربونه

من اطمینان دارم که تو سرمشق بسیار کسانی خواهی بود که

هم سن و سال تو اند

به چنین بر خوردهائی اعتنا نکن

فقط مراقب باش که تو مانند آنها نباشی

به نظر پدر بهترین کار ، کاریست که کردی

سکوت و عدم ارتباط ...

به دلم افتاده که سال جدید برای تو سال پر برکتی خواهد بود

هر وقت دلم کشیده میشه به سوی حق ،

از ته دل ازش می خوام

تو خوشحال باشی

سلامت باشی

دلم که هوائی می شه

فقط میآم پیش تو

حرفامو با تو می زنم

من از همه می گریزم و در کنار دل تو بیتوته می کنم

دوس دارم دلت روشن باشه

نور قلبت تا عمق تاریک دلها نفوذ کنه

پدر...دلم برایت تنگ است

و این دلتنگی شیرین است، انگار اینجائی...

پیش من...