اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

دادووش

  

باورت میشه که این همون بچه ای باشه که دو ماه و نیم پیش بدنیا اومد؟

بمن میگن تو بابا بزرگه اینی...

خجالتم نمیکشن !!

نه... آخه بمن میآد که بابا بزرگش باشم؟

واله ...به خدا... به پیر... به پیغمبر من فکر می کنم داداشمه

تازه اسمشم گذاشتم دادووش

اما اونا بهش میگن " رایا "

از حرص شونه که خدا به من داداش داده

برا اینکه من که هیچوقت داداش نداشتم، بعدشم

آخه پدر بزرگا ریش و پشمشون سفیده

دولا دولا راه میرن

عصا دسشونه

من که هنوز به اونجاها نرسیدم که...

تازتم این بچه همبازی منه

چرا اینا اینقده تفاوت قائل میشن؟!

خب وقتی تو خاله باشی منم داداششم دیگه

می خوام تازه توی شناسنامه شم بنویسم که این بچه ، داداشمه

نه فک کنی دارم دروغکی میگما

خیلی ام راس میگم

تا بترکه چشم حسود دقلک...

انوقت این چزغل داداش روز جمعه می خواد یه مهمونی حسابی بده

اوه...که بیا و ببین بابامون برامون چه می کنه

یه روزی باهاش میآم پیشت

می خوام بهش بگم خاله شنبلیله ات یه کارای عجیب غریب می کنه

بهش میگم تو زبون آدمارو دراز میکنی

بهش میگم خاله شنبلیله ات خودشم زبون درازه

عکستو که میبینه می خنده

فک می کنم دنبال زبونت میگرده

وای که گفتم زبون ، یاد یه چیزی افتادم

بگم؟

آخه روم نمیشه !

می ترسم بهم بگی دله...

علی الا... باشه میگم

نمیدونم چرا امروزصبح زود راهی اداره شدم

هر روزا ساعت 10 میرسیدم اما امروز ساعت 7 بود که رسیدم

یه کله پزی کنار ادارمونه

هروقت از اونجا رد می شم دلم هوس کله پاچه می کنه

بعدش دیدم یارو نون سنگک تازه ، داغ داغ دسشه

زد به سرم که برم تو

خلاصه رفتمو یه تیکه نون برداشتم اومدم جلو دیگ

به آقاهه گفتم یدونه زبون می خوام

بزارش لای این نون

آقا اون آقاهه هم نامردی نکرد، هم زبون گذاشت هم چشم هم مغز

ما هم نامردی نکردیم لقمه رو قازی کردیم دسمون گرفتیم اومدیم بیرون

آخ که چه صفائی داشت

جات خالی

چنان اون لقمه رو می بلعوندیم  که انگار از سال قحطی بر گشتیم

خب یکی هم نبود بهم بگه آخه آدم نا حسابی خب می شسی اونجا

توی بشقاب برات میآوردن

مثه آدما میل میفرمودی

امو هرچی فک کردم دیدم اونوقت اون مزه رو نداره

مزه اش به این بود که لقمه تو قازی کنی ، توی خیابون راه بری

لوف لوف بخوریش

حالا تو به کسی نگیا

اگه بگی آبرومون میره

آخه... این آدما عقلشون به چشمشونه

اینه که آدمو چش میکنن ...

والسلام علی من تبع الهداه