اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

اشگ مهتاب

فقط برای تو می نویسم...

...

 

 

از روزیکه  " ندا " مظلومانه پرواز کرد منم لال مونی گرفتم !!

دلم نمی خواد با هیشکی حرف بزنم

کاش فیلم شو نمیدیدم

صدای آمریکا بیرحمانه این فیلم رو پخش کرد

فیلمی که حتی رئیس جمهور آمریکاروهم به گریه انداخت

از اون روز تا حالا همه اش توی خودمم

باورم نمیشه که اینقدر بیرحم باشیم

تصویری که اینجا گذاشتم تجسم وضعیت روحی منه که همه اش فکر می کنم

یه کسی مثه این آقا جلودار غافله بیگناهاس

من علاقه عجیبی به آقا امام زمان دارم

برای همینم اکثرا شب های جمعه  و در فضای تاریک شب ،

در دشت جمکران دنبال علاقه ام سرگردونم...

از اون روز تا حالا همه اش مجسم می کنم که آقا توی خیابونای تهرون

در حالیکه دستاشو باز نگه داشته جماعت کثیری از مردم پشت سر ایشون

تکیه گاهی جز سایه اش ندارن

او در مقابل ظلم و بیعدالتی ،مردم رو حمایت می کنه

نتونسم چهره شو برات نقش کنم ، امکان نداشت

اما زیباترین چهره ای بود که می تونسم تجسم کنم

انشااله که بزودی شاهد عدالتش باشی

بابا... ازم نخواه چیزی بنویسم

روحیه مناسبی ندارم

اما میآم نوشته هاتو می خونم

خدا کنه حرفات همیشه پر از امید باشه

خدا کنه غم نداشته باشی

خدا کنه به همه آرزوهات برسی

تو هم یه کم منو دعا کن

دعا کن آروم بگیرم ....همین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد